20 april 2008

Aftenens lysekrone og looking for Banksy

Aftenens lysekrone er ikke helt op til den saedvanlige standard, da den haenger i Song Que Cafe, hvor lysekronerne er det sidste man kigger paa, naar man spiser der, for maden er langt det vigtigste! (Jeg kan selvfoelgelig ikke naere mig for at snuppe et enkelt billede, men altsaa...)

Fredag aften snuppede Lisa, Irene og jeg en lille pub crawl, for at slutte aftenen med et godt maaltid mad paa min yndlingsrestaurant. Det var virkelig en succes, men joesses, hvor vi lugtede af hvidloeg den naeste dag!

Vores pub crawl gik via en del forskellige smaa gyder og straeder og undervejs fandt vi en del Banksy-lignende graffiti. Jeg kunne isaer godt lide denne skumle fyr, som vi fandt i en lille passage, men ifoelge Banksy kortet var det nu ikke en af hans!

Jeg kunne faa mange timer til at gaa med at fotografere graffiti (helst i dagslys!) og heldigvis gik jeg sammen med to der elsker at tage billeder lige saa meget som jeg goer, saa vi kunne stoppe og beundre 100 gange paa 100 meter, uden nogen blev irriteret over det. :)

Vi fandt aarsagen til vi ingen Banksyer saa, for hunden har aedt dem!

Aftenen var bare saa hyggelig. Vi snakkede og snakkede, vi aad og vi drak - ih du milde! Selv Mona Lisa smilede med, da vi kom forbi hende. :) SUK, hvor vi hyggede os, til trods for det tvivlsomme vejr!

Ingen kommentarer: