02 marts 2008

Mothering Sunday

Nogen faar blomster, nogen chokolade, nogen faar en fin middag og andre igen faar et paent og betaenksomt kort. Jeg er saa svineheldig, at jeg faar alle delene! I dag er nemlig mors dag her i UK, eller rettere Mothering Sunday. Det er altid fjerde soendag i fasten, saa utroligt tidligt i aar, lige som paasken. (Gad vide om ikke i aars dato er det tidligste paasken kan falde?)

Jeg stod op til det store morgenbord i dagens anledning og skyndte mig at finde en snaps frem, som tak til kokken. Snapsen komplimenterede perfekt det nationalitetsforvirrede maaltid ved at stikke et lille dansk element til. James synes det var lige tidligt nok at slaa sig paa flasken, men han sagde da ikke nej tak, da der blev haeldt op til ham!

Happy Mother's day til alle I der udfoerer en moderlig rolle i livet. Man behoever ikke selv at have faaet boern for at vaere i den rolle - det er jeg levende bevis paa - and I love it! :)

3 kommentarer:

anjoe sagde ...

anjoe skriver 100% sikkert, at du straks skal fjerne din første hilsen,,, Selv scorer jeg samme idiotiske samme understregede...

Men derefter store tillykker til dig, dine papbørn og din kæreste *LOL*

Tina - omme i London sagde ...

Foerste hilsen vaere sig hermed slettet og Norton er sat i sving - just in case!

Happy mothering Sunday til dig. :)

Lene sagde ...

I dag fik jeg en sød sms af min datter, og vi har endda ikke mothering sunday i dag, og vi plejer ikke at fejre den vi har i maj :-)

Du er en dejlig kvinde og jeg er slet ikke i tvivl om at du også er en dejlig mor :-)