23 marts 2008

Et sidste farvel...

Saa er vi lige paa nippet til at sige et sidste farvel til sommerferien 2007. Ja, altsaa vi har da stadig billederne og minderne, men den sidste droemmekage fra Brovst er naesten spist!

"That looks well complicated to make" loed der, da kagen kom ud af ovnen, men det er nu ganske enkelt, naar det eneste der skal til er lidt vaeske og en smule margarine.

Droemmedelen af kagen er helt sikkert det der kommer oven paa. SLURP, hvor kunne jeg spise det inden det overhovedet kommer i naerheden af kagen og ovnen!

At det saa oven i koebet kun tager godt en halv time fra blandingen af den foerste mix til man har en varm faerdig kage til at staa til afkoeling paa risten, bliver den ikke ringere af.

- og det er om at nyde synet af den hele kage mens den stadig er for varm at spise, for den varer ikke laenge naar foerst den er koelet lidt ned.

Det lykkedes mig at gemme en halv kage til i morgen, men saa forsvinder den ogsaa som dug for solen; og det maa vaere en god undskyldning for at begynde at planlaegge aarets sommerferie... Hmmm... hvor mon vi skal hen?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mmm - ser lækkert ud :)De er ofte på bud herhjemme.. Hvis du smider en adresse i min mailbox skal jeg gladeligt lave en homedelivery til dig :D Det er trælst at skulle undvære sin kage...

anjoe sagde ...

Hanne kom før mig med tilbud'et, men du kan jo overveje at få flere leverandører ;-)

Sådan lidt luftpost ændrer klart nok intet ved, hvor I skal holde ferie senere i år *LOL*

Anonym sagde ...

Se se - flere kagepushere.. :) Det er da ren luksus

Tina - omme i London sagde ...

LOL - tak for buddet, I to kagepushere (FEDT udtryk!), men mon ikke jeg overlever, eller evt. bruger en opskrift, hvis jeg er saa taabelig med at faa bagt. Det er noget der pludselig kommer over mig. Der kan gaa flere aar uden der sker en pind og saa faar jeg pludselig lyst.
Anyhow, nu er den sidste skive spist, slurp!