17 januar 2008

Sikken en gyselig webside

Dagens lunch time vandring gaar til Whitecross Street, eller naermere bestemt Alba Restaurant, hvor jeg er inviteret af en solicitor som haaber jeg vil give ham en masse business, nu han er blevet partner i et nyt firma.

Jeg var ikke lige sikker paa hvor Whitecross Street laa, saa jeg kiggede paa restaurantens hjemmeside, som virkelig har de mest gyselige og uappetitlige farver taenkeligt! Forhaabentlig er de bedre til at lave mad end hjemmesider! Menuen ser heldigvis rimelig ud, saa mon ikke jeg finder noget laekkert at spise, trods alt.

Whitecross Street ligger lige bag the Barbican Centre og ifoelge min yndlingswebside WALKIT er det 9 minutters gang her fra.

2 kommentarer:

anjoe sagde ...

Hvor har du ret i, at den hjemmeside er en rædsel. Maden kan næppe undgå at være pænt bedre ;-)

Godt at du er ved at være landet igen...

Tina - omme i London sagde ...

Maden VAR bedre - heldigvis. Faktisk var det en rigtig hyggelig lille Italiensk restaurant, som jeg godt kunne finde paa at besoege igen.