21 januar 2008

G'morn


Saa er jeg, for foerste gang i aar kommet op saa tidligt at jeg kan moede paa arbejde til saedvanlig tid. Weekenden var droej og blev brugt til at bekaempe den vedvarende let lag. Loerdag tog vi til den kinesiske doktor i Wing Yip, som gav os en behandling og sendte os hjem med en posefuld grene, blade og andet opfej som skal laves til en te vi drikker to gange dagligt. Siden vi er kommet hjem har jeg gaaet rundt med 4 kg overskydende vand i min krop. Jeg ved det lige praecis, for jeg vejede det samme da jeg vejede bagage i London foer vi rejste og igen i Vancouver foer vi rejste der fra. Da vi kom hjem foelte jeg mig utrolig tung og vejede mig igen og var ret chokeret da det gik op for mig at paa 24 timer havde jeg en saa stor forskel. I morges foretog jeg endnu en kontrol vejning og kunne konstantere at siden i loerdags er jeg atter tilbage paa normal vaegt! Naeste gang vi skal langt vaek gaar jeg til Kineseren foer vi rejser!

Ingen kommentarer: