15 januar 2008

Dagens lunch time vandring

Dagens lunch time vandring tog lidt af en drejning som jeg ikke havde forudset! Jeg havde et par udsalgsbukser jeg skulle returnere, da jeg ikke kunne skrue min ladeport ned i dem, saa det blev lige ordnet foerst og saa ville min kollega og jeg gaa til the Throgmorton Deli for at nyde en sandwich i fred og ro og dejlige omgivelser.

Vi blev snart klogere, for der laa moebler stablet op foran doeren og saa var der smaa haandskrevne sedler paa glasset: "Throgmorton's is no longer open" stod der; ja det stod der virkelig. Folkene var Italienere og ikke just nogen oern til engelsk.
OEV, det var mit yndlingslunchspisested!
Oh well, vi gik tilbage om til arkaden over for Liverpool Street station, hvor vi lige var kommet fra. Der ligger en anden god sandwich biks. Den er knap saa alternativ, men den er billig og god og familien der foerer forretningen er saa soede.

Jeg faar samvittighedsnag hver gang jeg gaar der om og bestiller "Chicken, bacon and lettuce" i min sandwich, for de er muslimer og skulle slet ikke saelge det, men det smager bare saa godt - og de er trods alt ikke tvunget til at tilbyde det!

Jeg hoerte i oevrigt i dag at en af mine gamle kolleger lige har overlevet et hjertetilfaelde. Han er super sportslig; er cykelrytter i sin fritid, ryger ikke, drikker stort set ikke og spiser helt vildt sundt. Det var saa heldigt at han var paa arbejde og at kontoret ligger lige ved siden af et laegehus, hvor han var da det skete. Han fylder 50 til April!

Ingen kommentarer: