27 december 2007

Her er saa stille

Stationen var naesten tom i morges da jeg drog afsted paa den andensidste arbejdsdag i 2007. Vi var max 10 personer og toget var ikke engang kvart fyldt, da vi naaede til vejs ende. Fedt, saa var der plads til jeg kunne saette mig med strikketoejet.

London Bridge var lige saa tom som toget. Normalt kan man ikke sparke sig frem for mennesker og i dag gik der et par stykker her og der.


Jeg blev noedt til at gaa op fra London Bridge, da togene koerer paa soendagskoereplan (mener jeg det var) og der derfor ikke er saa mange tog ind til Cannon Street.

Oven paa al den aeden (nej, det kaldes ikke spisen, naar man har aedt i tre dage i traek!) var det godt at faa mit korpus svunget igang igen. Inden jeg faar mig set om er det fyraften og saa er der bare en enkelt lille arbejdsdag tilbage for mig i 2007, for paa mandag naar jeg ikke paa arbejde inden vi drager til Canada. :)

Ingen kommentarer: