13 november 2007

Det var da hulens til en energi!

Normalt tager jeg toget directe til Cannon Street om morgenen og gaar de knap 10 minutter op gennem City til kontoret. Her til morgen havde jeg uanede maengder energi og sprang af toget i London Bridge og gik op der fra. Det tager omkring 20 minutter og er den samme tur jeg tager hver aften, men ikke normalt om morgenen ogsaa.

Jeg smuttede lige ind og fik en kop mocca undervejs til kontoret og saa at julekaffen er fremme i Starbucks. Monstro ikke man skulle proeve en pose?

De havde ogsaa julemuffins med cranberries og appelsin. Der stod smagsproever fremme og uhmmm... de skal proeves.

En rask gaatur og et skud sukkerholdigt koffein - joesses, hvor skal der udrettes noget idag!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Julekaffe? Hm, det lyder da som om jeg skal koebe en pose med hjem.
Tid og sted i aften? :-)
Nyd din speed-dag, jeg nyder lige min morgenkaffe lidt endnu, og saa skal jeg i Harrods....tsk tsk....tar' altsaa Visa med, selvom du sagde jeg ikke behoevede...hihi.

Tina - omme i London sagde ...

Jeg emailer lige. :)