10 november 2007

Daarlig samvittighed!

Oev, jeg hader at have daarlig samvittighed, isaer naar der som denne gang er en rigtig god grund til daarlig samvittighed, nemlig en lille pige i Paraguay.


Alicia bor i Paraguay og er vores sponsorbarn nr 2 gennem Plan International. Foerst havde vi Mercedes som vi kommunikerede med i en 5-6 aar, indtil hun flyttede fra byen og ikke laengere kunne deltage i programmet.

Mercedes skrev et par gange om aaret og vi gjorde det samme og sendte billeder og smaa gaver. Med Alicia er jeg af en eller anden grund ikke rigtig kommet i gang med det. Jeg tror vi "mistede" Mercedes saa pludseligt at jeg blev helt paf og lidt trist, for chancerne for at hoere om hendes videre forloeb er vidst smaa og man kan jo ikke lade vaere med at forelske sig lidt i saadan en lille stoerrelse, selv om hun efterhaanden er blevet en stor pige, som nu er teenager.

Naah, det skal der goeres noget ved. Jeg har nogle haarbaand og lidt forskelligt nuttet til en lille pige og i denne weekend skal jeg have det pakket, saa det maaske kan naa frem til foerst i januar, naar de fejrer Hellig 3 Konger.

Har du lyst at sponsorere et barn, saa kig ind paa Plans hjemmeside; der er nok at gaa igang med.

Click here to join Plan

Ingen kommentarer: