23 oktober 2007

En kold og smuk morgen

Vejret er helt fantastisk smukt stadig, men det er godt nok koldt om morgenen. I morges var der kun 2 grader - klokken 08.20, hvor solen for laengst var staaet op!

Det var vidst lige praecis den rette tid min elskede fik klippet plaenen til efteraarsklipningen, for man kan da ikke klippe graes med is paa, kan man?


Bilen bippede og lavede underlige lyde da vi startede hjemmefra. Foerst troede vi bagagerummet stod aabent, saa en doer og pludselig fik jeg oeje paa at bilen var ved at proeve paa at advare os at der kunne taenkes at vaere glat. Klog bil!


Jeg blev sat af ved Catford Bridge station, saa jeg kunne tage paa job (ikke pub - skoent denne skoenne pub ligger oven paa!). Lloyd skulle koere mor og far i lufthavnen og de insisterede alle paa at jeg da ikke kunne gaa til stationen, naar nu de skulle koere den samme vej. Hvor er de soede. Det har bare vaeret saa dejligt at have besoeg af baade dem og Irene i nogle dage. Jeg ville oenske vi kunne goere det lidt tiere, men det kan vi ikke, saa jeg nyder det saa laenge det varer!


Jeg kunne ikke dy mig for at tage haenderne ud af lommerne og se om jeg kunne komme afsted med at knipse et lille billede af denne skoenne unge dame paa stationen. Hendes nederdel lignede mest af alt saadan en toiletrulleholderdamekjole. LOL - jeg tror ikke lige det var det der var planen, da hun tog toej paa i morges!

Ingen kommentarer: