02 september 2007

Det stod jeg lige og manglede!

Helt aerligt det er altsaa den mest maerkelige samling ting man kan faa slaebt med hjem, naar man ferierer i udlandet, isaer naar det store udland hedder Danmark!

Aarets hoest bestod af :

  • to par kinasko fra Kvickly (hvorfor skal de nu pludselig vaere hvide?)
  • to opvaskeboerster (de naturhaarsboerster man koeber i ae Brugs er altsaa verdens bedste!)
  • en pakke lysmanchetter
  • en ny ostehoevl
  • en persillehakker (hmmm... skulle have ofret 250 kr paa en metal en frem for 50kr for en plastik! - OG, hvorfor i alverden saelger de ikke persillehakkere i Kbh? Oh well, heldigvis kan man faa alt i Skive!)
  • vaffelvaevede karklude fra Soestrene Grene (de er dejligt store)
  • vimmerfloejl til spisebordet (koeb to pakker og del med din svigerinde, saa faar I to farver hver!)
  • pakkeloesning paa droemmekagen fra Brovst (Lloyds yndlings!)
  • en pakke Bearnaisesovsepulver til min svigerinde, som gerne vil laere at lave alle de laekre sovser vi spiste i DK og det laerer jeg hende gerne. LOL!

Naah ja, saa er der de ti kg salt/salmiaklakrids som skal vare til naeste gang man betraeder dansk jord, eller kommer i den danske kirke.

FEDT!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Og hvor er lakridsen så lige på billedet om jeg må spørge? Spist? ;-D

Anonym sagde ...

Skulle du løbe tør for noget, må du endelig skrive. Jeg kan sagtens medbringe lidt danske godter :-)

Lene sagde ...

En forunderlig samling Tina. Og hvor har du så fundet din nye kommentarfunktion henne, den er lige det jeg kunne ønske :-)

Regitze sagde ...

du fik persillehakkeren. og skeerne:)

Anonym sagde ...

Jar ær raat sækker på ad de dær sko kan faarves med noed sarftevænd!

Tina - omme i London sagde ...

Naah ja Regitze - og fire smaa grydeskeer. De er geniale!
Anita, lakridsen er censureret vaek!
Therese, "Hendes Verden" er det jeg aller helst vil have med - naah ja, og en enkelt pose tyrkisk peber...
Lene, se neden under kommentarfunktionen, der er et link til hvor jeg har faaet den fra. Min egen blogger en var gaaet i udu og det var hamrendes irriterende!
Irene, skoene faar helt sikkert noget farve, ellers bliver de for traelse at se paa i laengden!

Anonym sagde ...

Tjek. Hendes Verden og Tyrkisk Peber. Mon ikke det skulle kunne lade sig gøre? :-)

Tina - omme i London sagde ...

Tusinde tak, men overhovedet ingen grund til bekymring, hvis det glipper af en eller anden aarsag.