07 august 2007

Rock bloggen - omme i London

Ella siger jeg er en "Rockin' Girl Blogger" og saa maa det jo passe, for hun plejer jo ikke at lyve... Tak for 'et Ella. Nu maa jeg se om jeg kan finde FEM bloggere som ikke allerede er udnaevnt...


Klikker du paa grafikken, finder du den oprindelige Rockin' Girl Blogger.


Lene rocks, for hun er sygeplejerske, gift med sin landmand - og de koerer paa MOTORCYKEL!

Laila rocks, for hun tager nogle fede billeder og saa har hun det fedeste blognavn.

Sofie rocks, for hun er en aegte DK-mor og har et hjerte af guld.

Therese rocks, for hun gaar paa konservatoriet og kommer til London paa studietur.

Sylvia rocks, for hun er dygtig til AL haandarbejde - og saa skriver hun norsk.

Hulens, jeg kunne da sagtens udvaelge mindst 5 mere! Der er saa mange andre rockere out there, men der skal jo ogsaa vaere nogen for andre at pege paa...

Ladies - you rock!

5 kommentarer:

Lene sagde ...

Tak skal du ha Tina, nu må jeg til at tage mig sammen og få fundet nogle rockin girl blogger, for der er jo mange derude, som jeg nyder at læse.

Anonym sagde ...

Tak Tina :-) Cool !

Anonym sagde ...

Takker og bukker Tinamor, men jeg er allerede blitt tildelt den 3 ganger nå. Men tusen takk som tenkte på meg!!!!

Har du byttet bloggadrs? Jeg har strevd litt med å komme inn på TWISHEART (ikke nå.....) og...ja, det har jeg på den "andre" også, hvis du har noen fler....?

Kommer snart innom igjen, jeg!

Anonym sagde ...

Ih - takker!! Jeg er gået lidt i stå med bloggeriet - men planen er da at skulle i gang igen :-)
Var i Kent i sidste uge - på hjem fra fastlandet - og læser så dagen efter, at vi er kørt næsten lige forbi "den bedste strand" i England!! Den har jeg ellers ledt efter i mange år.. og var blevet enig med mig selv om at der var for mange sten i Kent, og det aldrig ville lykkedes mig at finde en ordentlig sandstrand der...øv Men - sten er nu trods alt bedre end mudder, som er det vi holder os til her i Gloucestershire :-)

Anonym sagde ...

Ihh altså tusind tak Tina for de rosende ord... :o)