09 august 2007

Morgenvandring...

Det var egentlig ikke min mening at jeg ville paa en morgenvandring i morges, men pga tube problemer blev det en noedvendighed. Jeg havde taget toget til Waterloo East og ville med Waterloo and City line til Bank, men det kunne ikke lade sig goere.

Solen skinnede fra en skyfri, saa jeg besluttede mig for at gaa fra Waterloo til kontoret - paa the South Bank.

Jeg laerte meget paa den tur. Blandt andet at I Sarf London har vi nogle ufattelig kloge hunde, der baade drikker oel og laeser avis - og bruger skraldespanden!

Der er Dali udstilling paa Tate Modern og jeg var ret fristet til at pjaekke og gaa paa Dali-udstilling, men jeg modstod fristelsen.


Langs Themsen er der den mest utroligt smukke gadebelysning, selv naar ikke den er taendt. Jeg indsnusede duften af vand, tang og solskin og gik og kom i feriehumoer. I morgen aften gaar turen mod nordoest og loerdag morgen skulle vi gerne betraede dansk jord. JUBIII - om faa timer er det FERIE!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Uh jeg glæder mig mere og mere til jeg skal til London :-)