28 august 2007

Dagens lunch time vandring...

Min nye kollega startede i dag, saa der var en god undskyldning for at trave en tur om i Brick Lane i middagspausen, for at byde ham velkommen i the City. Vi fandt ind paa "Clipper", hvor vi fik en saerdeles god byriani, som var alt for stor til en frokost, men som smagte saa godt at vi naesten fik det hele spist.


Den lille after dinner mint hjalp godt nok ikke ret meget paa foraedelsen, men det gjorde til gengaeld den lille raske gaatur tilbage til kontoret.

Det er lidt sjovt at jeg der gaar saa meget aldrig faar gaaet ret meget naar jeg er paa ferie. Det er nok fordi jeg normalt gaar alene og naar jeg er paa ferie er jeg som regel sammen med en hulens masse mennesker, der ikke har helt den samme indstilling til at have foedder for enden af benene. Oh well, nu er jeg tilbage paa jobbet igen, saa nu kan jeg gaa alle de km jeg vil - og det vil jeg. (",)

Ingen kommentarer: