02 juli 2007

Og det var bare Loerdag!

Weekenden var temmelig fyldt allerede fra Fredag aften, hvor vi havde 110 ting der skulle goeres.
Loerdag morgen startede med en tiltraengt tur til "The Hair Gaff", hvor mine lokker blev transformeret fra den (naturlige - suk!) hoejreside af farvekortet til den (oensketaenkning = naturlige) venstre side af farvekortet. Endnu engang lykkedes det Bev at faa styr paa hoestakken og faa det til at ligne noget rimeligt. Man skulle have privat frisoer paa hver morgen!

Da jeg kom hjem skyndte jeg mig at knalde en flok "Pizza swirls" i ovnen, saa vi havde en lille bid til frokost. Lloyd var nemlig koert ned for at hente sin faetter, som skulle vaere hos os en dags tid.

Pizzasneglene var en succes og blev spist rub og stub inden for ganske kort tid. Jeg var naer ikke naaet at tage billeder af det endelige produkt. Det er ikke sidste gang jeg eksperimenterer med dem!


Faktisk gik de saa let at jeg skyndte mig at knalde en kasse muffins sammen ogsaa. Jeg der aldrig bager! Der maa vaere noget i luften paa mit nye job. Det er anden gang i aar jeg har bagt. Det griber sgi da om sig!
Eftermiddagen boed paa en god film og popcorn foran fjerneren. Det er godt nok lang tid siden jeg har siddet og gnasket popcorn paa en hoejhellig loerdag eftermiddag, men jeg havde noget haekletoej der skulle vaere faerdig til at give som gave til soendagens barnedaab, saa der var ikke andet at goere, end at kloe paa!

Efter vi havde koert faetter D hjem smuttede vi en tur om West Wickham og besoegte the Chans. West Wickham er saadan et paent sted. Selv deres graffiti er malet ordentlig med stencil og hvad ved jeg.


Jeg kan altsaa bare ikke staa for graffiti!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den slags grafitti du fremviser ser også nydelig ud - men de der tags som bare er umanerligt grimme og som tangerer hærværk skulle bare fjernes, med det vuns!
Mums de pizzasnegle ser gode ud, kan anbefale peberfrugt, oksekød ristet af på panden i chili, bacontern og skalotteløg.. MUMS!

Tina - omme i London sagde ...

Hanne, jeg maa indroemme der er en lille rebel i mig der er helt forskudt i grafitti (st?), selv den grimme slags. Jeg tror det er et result af at vaere et 70/80er barn/teenager. ;o)