03 maj 2007

Sorte Slyngel i Burkanyt



Politiken's ATS skriver i BURKANYT:

Fordelene ved dagplejemødre i burka:

  • Børnene har et godt sted at skjule sig, når de leger gemmeleg.
  • De små bliver ikke bange for dagplejemoderen, selv om hun har sprunget morgenbarberingen over.
  • Ungerne vil være henrykte, når deres dagplejemor optræder som Sorte Slyngel.
  • Børnene vil aldrig opdage, når der er vikar på.

Joesses, hvor ville jeg gerne moede folkene bag ATS. De har simplethen humor saa det klasker. Jeg havde da glemt alt om Sorte Slyngels eksistens, men han (eller er det en hun...) var bare klokkeklar for mit indre oeje, da jeg laeste det.

Hurra for humor!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh ja sorte slyngel er bare min favorit-skurk

Anonym sagde ...

Æhh det gik vist lidt stærkt, ovenstående er fra mig ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Det er bare i orden - maaske det var Sorte Slyngel der lavede fixfaxerier?