24 maj 2007

Min blog som graph


Saadan ser min blog ud som graph. Billedet er aller flottest naar det er ved at blive lavet. Proev selv at lave en graph ud af din egen blog her.
Blaa: Link
Roed: Tabeller
Groen: DIV
Violet: Billeder
Gul: Formularer
Orange: Linieskift og anfoerselstegn
Sort: HTML
Ideen er tyvstjaalet fra Sille, hvis blomst er sprunget langt mere ud end min. Det er aabenbart ikke i alle henseender at foraaret er laengere fremme paa disse breddegrader!
Proev selv at lave din webside som graph.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen den er da lige fin...!! Noget mere stilren end min :-)

Må sol og varme ramme London i Pinsen...

Anonym sagde ...

I like. man kan ikke faa min egen til at du.

Anonym sagde ...

Det er fedt. Har også lavet en. Vildt sjovt - ved bare ikke lige hvad jeg kan bruge den til. Men pyt.

Regitze sagde ...

det er den flotteste cykel jeg har set i hele mit liv!

Anonym sagde ...

Jeg fik også en rigtig fin blomst... men den må vente med at komme på bloggen :-D

Anonym sagde ...

Den ligner brormands nye (rustne ...) massey fergusson! ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Tihi, det bliver sjovt at se hvordan den udvikler sig som bloggen bliver aeldre. Maaske jeg kan opgraderes fra en cykel/Massey Ferguson til en Masarati...