06 maj 2007

Fitflop

Fit - or flop?
Fusk og humbug eller kan det virkelig passe?
I foelge Fitflop skulle jeg faa saadan nogle flotte veltraenede laar, hvis jeg gaar med deres sko - og jeg kan ikke lade vaere med at fristes til at tro at det er sandt...
Every step you take in the Fit Flop helps tone and trim your legs.
The Fit Flop's uniquely built multi-density midsole activates muscles midstep to help tone your thighs, your calves and your glutes.
In fact, Fit Flops are biomechanically engineered to absorb shock, lessen joint strain, and recreate the gait of barefoot walking - but with a powerful new built-in micro-wobbleboard workout-enhancing effect.
Gad vide om man ogsaa faar saadan en paen farve af at gaa med dem?
Billeder vil udelukkende blive fremvist efter SUCCES!
Fit or flop - vi faar se!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der sgi da fordi man har saa hulens travlt med at krumme taeer hele tiden for ikke at skoen ska falde af, at man strammer alt hele vejen op til ballerne. Forioevrigt har ingen silds brug for saadanne sko, vi er fitte og smukke allerede... ;-)

Tina - omme i London sagde ...

LOL - vil det saa sige det virker?

Anonym sagde ...

Det er herreben i de sko, bet ya!

Lene sagde ...

jeg venter på resultatet :-) bare gå i gang Tina

Tina - omme i London sagde ...

Irene - uden tvivl, men saa vil jeg gerne have herreben...
Lene - som sagt kommer der udelukkende billeder af SUCCEShistorier...

Anonym sagde ...

Hihi - hvis de virker så send fluks et par til Aalborg :)

Tina - omme i London sagde ...

Hanne - hvis de virker, saa starter jeg en forretning, for det maa da vaere en garanteret saelger!