19 maj 2007

En dejlig dag

I gaar havde vi stormoede paa arbejde. Vi havde lejet et konferencerum paa et hotel og havde planer for hele dagen. Hotellet er blevet saa flot siden det er blevet moderniseret. Jeg kunne dog ikke lade vaere med at grine da jeg opdagede der var hessian paa vaeggene. Taenk sig alle de timer folk har bandet over at fjerne det fra halvfjerserne - og nu skal det paa igen!

Dagen var lang og haard, men det gik bare saa godt. Vi skulle laegge vores strategi for de naeste tre aar - og der er rigeligt at tage fat paa! Det er fedt.


Efter en godt moede smuttede vi en tur paa pubben. Der var ret kraftigt pollenfald fra de kaempe platantraer der staar langs Hyde Park, saa der maatte drastiske metoder til at beskytte ens drink, hvis man ikke ville have et maaltid med oven i koebet.


Mine kolleger grinede af mig og mit papir, men jeg forklarede at det altid var rart at have et kort, i tilfaelde af jeg skulle glemme hvor jeg havde sat drinken!

Ingen kommentarer: