09 april 2007

Min tur paa Amazonen


Jeg surfede paa Amazonen, da jeg ville se om det kunne lade sig goere at koebe en Elizabeth Zimmerman her i landet. Jeg havde forestillet mig jeg skulle have den Texanske del af familien paa bogudsalg, men det er der ikke laengere behov for.
Amazon havde mine oenskeboeger saa billigt til salg, at jeg kunne koebe baade to Zimmerman boeger og en Yarn Harlot til den pris jeg havde regnet med at skulle slippe for bare en bog!
Nu maa jeg vaebne mig med taalmodighed indtil posten kommer med ideer til det naeste projekt, for jeg er allerede mere end halvvejs med det nuvaerende!


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan godt lide titlen: Knitting without tears.

Tina - omme i London sagde ...

:o) - den faldt jeg ogsaa helt pladask for. :o)

Lene sagde ...

Et godt køb. Mon furboer er ligesom vendelboer, de har altid næse for et godt køb ;-)
PS Tina hvad er bloglines, jeg ser, at både du og Sofie nævner det.

Tina - omme i London sagde ...

Lene, Jeg smider lige en post ind om Bloglines. Svaret blev lidt for langt!

Anonym sagde ...

How how Lene, no blywe do wes fræk! ;-)