14 marts 2007

SIMA at the City Club

I aftes holdt SIMA medlemsreception I den gamle City of London Club. Det er en rigtig flot gammel klub, men de traenger til at faa en ny Axminster paa trapperne. Taeppet er stadig tykt og bloedt, men det er godt nok noget falmet!

Det maa koste saa mange penge at holde saadan en gammel hytte I stand, men jeg ville da forestille mig at de tjener godt nok, hvis de holder bryllupper og den slags der. Stedet ligger lige smack bang midt I City, det kan da ikke vaere svaert at leje ud?

Oh well, jeg klager ikke over taeppet, naar vinen er saa god (og rigelig!) som den vi fik I aftes.

For oevrigt en af founderne af SIMA fyldte 70 I aftes, saa der var baade foedselsdagssang og kage til alle fremmoedte. Foedselaren fortalte mig at han og hans kone havde 50-aars bryllupsdag I aar og skulle rejse paa “bryllupsrejse” I morges – til TURKMENISTAN!!! Ehmmm… hvad I alverden faar et par halvgamle folk til at rejse til Turkmenistan paa ferie, taenker du nok, men det var et sted de aldrig havde vaeret og de havde hoert det skulle vaere saadan et smukt sted og var lidt nysgerrige mht ham presidenten, der har omdoebt alle maanedsnavnene til navne paa folk I hans familie osv.

Hold fast hvor ville jeg gerne med I baggagen!

Ingen kommentarer: