15 marts 2007

Sikken en overraskelse!

I dag fik jeg verdens bedste overraskelse!

Klokken 12.20 ringede min mobiltelefon og det var min soede mand. Det er der ikke noget usaedvanligt i, men jeg vidste han skulle vaere i City i dag til et seminar, saa jeg vidste han var i nabolaget et eller andet sted.

Jeg troede han skulle vaere der hele dagen og vidste at jeg ikke havde chancen for at se ham efter, da jeg skal ud med firmaet i aften til en awards dinner.

Det viste sig de var faerdige til middag - og havde til sinds at lade mig koebe dem lunch!

Jeg skyndte mig at gribe min taske og cape og smuttede ud og snuppede min lunch time promote!

SUK - hvor ville jeg oenske vi kunne goere det lidt tiere, for det er da for laekkert at have chancen for at se ens elskede midt paa dagen.

What a treat!

5 kommentarer:

Sanne sagde ...

Hvor dejligt, Tina. Det er jo næsten ligesom et stænvne møde, sådan som han står og venter på billedet. Vil du ikke hilse ham mange gange:-)

Anonym sagde ...

Jeg er "slet ikke" misundelig ;-) Nej hvor ser han sød ud!! Håber I havde en dejlig lunch. Weekendforårshilsener fra mig

Anonym sagde ...

I lurv you lurv your sweatheart. Det søde hjerte! Szmelt, knus!

James sagde ...

I have absolutely no idea what your blog is about. Apparently, Technorati tells me that you linked to my blog once.

All I can tell is that you hang out near my former home in the Barbican. And that your photo is really cute.

I have an overwhelming desire for a Danish bacon sandwich. To the butcher!

Tina - omme i London sagde ...

Sanne - sefoeli vil jeg det.
Deborah - vi havde en dejlig lunch - og der er rigtig god grund til at vaere misundelig. (",)
Irene - han er baare dajli, men jeg har sgi ogsaa helt selv valgt ham!
James - thank you for the compliment, I hope you enjoyed the bacon sarni! I do link to "The good life" - as I like it! (",)