03 marts 2007

Jeg vandt sgi!

Paa vej hjem fra biffen stod bilradioen paa Magic 105.4 fm og jeg hoerte ikke videre efter, indtil de naevnte Lionel Ritchie og
et eller andet om en konkurrence.
Konkurrencespoergsmaalet gik ud paa at man skulle texte navnet paa det band Lionel Ritchie spillede i, foer han gik solo. Det vidste jeg, for da vi var i Canada i August brugte vi en hel aften paa "Salmon House on the Hill" i selskab med Chico, en af hans gamle bandmedlemmer i "The Commodores".
Texten blev sendte afsted og lige som vi naaede hjem fik jeg et opkald fra radiostationen for at fortaelle mig at jeg havde vundet! Gevinsten var vidst nok en "Mellow Magic" dobbelt CD og saa chancen for at gaa videre i en anden konkurrence, hvor man kan vinde et kurophold for 2... Det ville ikke vaere saa ringe endda. Indtil videre vil jeg gaa og vente paa at posten kommer lidt 80er musik til min walkman!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke - lidt underligt, at have et spørgsmål om noget i 70'erne og så vinde noget 80'er?? ;-) Ja, jeg ville jo langt hellere have noget med "The Commodores" som jeg også var vild med! Hammerfed musik!Håber da du vinder kurophold også! God søndag!

Anonym sagde ...

Jo tak, men mht Lionel Ritchie, saa hoerer han jo lige saa meget til i 80'erne som i 70'erne. Det var jo foerst i firserne han gik solo. Anyhow, nu faar vi se hvad der dukker op. :o)