12 marts 2007

Gone with the wind?

Paa den daglige lunch time vandring gik jeg et smut omkring Liverpool Street, hvor folk sad i massevis og slikkede sol. Jeg kiggede op og fik oeje paa denne unge dame, som jeg slet ikke kunne staa for og bare MAATTE fotografere. Desvaerre var hun i modlys, saa billedet blev lidt taaget.

Jeg gik hen og stillede mig med solen i ryggen og var meget taet paa at skvatte ned ad trapperne af grin, da jeg saa billedet der ville blive ud af den vinkel. Jeg haaber sgutte den unge dame fik kaal i aftes, for slipper hun en vind, saa laerer den unge mand sgi da at flyve!




6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har ondt i maven af grin!
Godt du har forskaanet os for et billede bagfra, saa var jeg trillet ned af stolen. London bliver ved med at overraske.

P.S. Skive har ogsaa lige faat en LIDL, hvor min soen har faaet job, de har faktisk mange sjove ting.

Anonym sagde ...

LOL - men man kunne jo ogsaa spoerge sig selv om, hvorfor han lige netop valgte at sidde der!?

Sofie, Stroud, UK

Tina - omme i London sagde ...

Tøhø, jeg er da glad for jeg ikke er den eneste der kunne se komikken i det. Min kollega synes jeg var bindegal!

Anonym sagde ...

HA HA HA HA, jeg kan lige se ham flyve afsted, med avisen blafrende og et meget overrasket udtryk i ansigtet, samt lettere rynket naese.
(og jeg laeser ikke engang saerligt mange tegneserier)

Lene sagde ...

ha ha Tina, din kollega mangler humor, det er et herligt billede

Tina - omme i London sagde ...

LOL Susan - you SO should have been there. Vi var doede af grin!
Lene - gu goer han saa! (",)