09 marts 2007

Blogverden, Blogtjek07 og 7884 London

Paa min blog er Statcounter integreret som en standard og jeg synes det er sjovt at kigge paa kortet og se hvor mine besoegende kommer fra. Normalt ved jeg hvem de fleste "udlaendinge" paa kortet er, men i dag maa jeg indroemme jeg er forvirret. Taenk sig at en der sidder i Indonesien eller paa Island kan have nogen interesse i min hverdag! Jeg synes det er saa spaendende den maade vi kan foelge med i hinandens liv paa tvaers af landegraenser og verdensdele.

Under "Blogtjek07" undersoegelsen fik jeg kommentarer fra folk jeg ikke anede laeste med. Det var lidt sjovt. Isaer var jeg glad for mine hilsner fra alle mine venner og bekendte fra DK-Mor-i-udlandet, som jeg ikke anede laeste med. Hej med dig - du ved selv hvem du er.

Jeg er lidt spaendt paa at se hvor mange har svaret paa BlogTjek07-rundspoergslen, og hvilke spaendende statistikker der kommer ud af den. Personligt roder jeg lidt i statestikkerne, da jeg altid bruger mit danske postnummer (7884), skoent det er hundrede aar og en sommer siden jeg har boet der. 7884 London, det er da en fed adresse. (",)

Faktisk, jeg tror ikke BlogTjek07 har holdt mandtal endnu, saa du kan stadig naa at svare...

Ingen kommentarer: