07 februar 2007

Networkeren slaar til igen!

Jeg er foedt den store networker. Jeg kan simpelthen ikke lade vaere. Det goer mig til en vaerre Kirsten Giftekniv, men kan heldigvis ogsaa hjaelpe i arbejdsoejemed (hmmm... gad vide om det skrives saadan? Saadan siges det i hvert fald!) ogsaa.
Jeg bruger samtlige forbindelser nu jeg har flyttet job og udnytter paa det groveste al den goodwill jeg har bygget op over aarene. Ikke at nogen lider nogen noed af den grund, for det kommer jo alle de suppliers jeg har haft glaeden af at arbejde med til gode - og firmaet faar en god pris og god service ogsaa.
Dagens hoest er et publishing firma som jeg har haft stort held med at bruge i det gamle job. Jeg tror vi faar et godt samarbejde her ogsaa. Begge sider var i hvert fald meget imponerede over hinanden.
Lunchen blev indtaget i The Shed, som altid overrasker folk en del. Det er saadan et fedt sted.

Ingen kommentarer: