23 februar 2007

FEDT - jeg har lavet et favicon!

Jeg er simpelthen saa stolt af mig selv!

Jeg har ikke bare kreeret et favicon, jeg har ogsaa faaet det til at vise sig paa min blog. Jeg er simpelthen ved at revne af stolthed!

Foerst lavede jeg flaget i paintbrush og saa lavede jeg det til en favicon paa denne side.

Paa denne side kunne jeg gemme mit favicon og faa koden til at saette ind paa min blog.

Det hele lykkedes med tak til denne unge mand, som havde lavet en udfoerlig beskrivelse, som selv jeg kunne foelge.

FEDT!

P.S. - nu haaber jeg sgi det stadig virker i morgen. Ellers maa jeg paa'en igen!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Blæret! Jeg har ikke haft tid til at bikse mere med min. Men jeg har den lavet, skal bare liiiige have fundet ud af hvor det er jeg putter koden ind, det er ikke helt ligetil at finde, når man ikke aner en skid om html ... Nå, ja, det er min undskyldning!

Du har helt klart blæreretten!

Anonym sagde ...

Wow hvor blæret og super duper, nu behøver jeg ikke bakse med irriterende programmer på min side, med medfølgende dumme programmer, der laver pop-upper hele tiden. Nu kan jeg bare gå til den side! Super!

Kan godt forstå, du er stolt, jeg husker endnu, hvor stolt jeg var af mit *Smiler* .... og ja det virker også i dag! God weekend!

Anonym sagde ...

Du er bare sej, Tina - det er flot og let at finde i mængden - tillykke med sejren :-)

Tina - omme i London sagde ...

Tøhø... nu bliver jeg jo helt fjale, men gu er jeg stolt - og tak!

Anonym sagde ...

Jeg har trawlet igennem og rodet rundt og kan konstatere at prisen for at være ordpressegratist er at man ikke kan implementere den lille bitte, søde stump hjertelige kode jeg har liggende ... SUK!

Lene sagde ...

den virker stadig her to dage efter Tina, det ser flot ud ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Tak Lene, jeg er ved at tro det er en holdbar loesning! (",)