12 februar 2007

Faar du lyst til at gaa der ind?


Hvis man er nysgerrig nok, saa finder man alskens maerkelige smaa hyggelige steder, som mange andre ville gaa lige forbi.
Den anden dag var jeg paa jagt efter noget at spise i min middagspause og af en eller anden maerkelig aarsag besluttede jeg mig for at gaa ind bag de duggede ruder i "The Throgmorton Deli".
The Deli serverer British organic produce og laver jordens fedeste sandwich. Dagens "Chicken, salad sandwich, on brown" blev spist for hurtigt til at blive fotograferet!
Lokalet er yderst maerkvaerdigt. Det ligner noget fra en gammel fransk film - og de to kvinder (mor og datter?) bag skranken kan jeg ikke lige umiddelbart se hvor er fra, men de kunne godt vaere italienere eller maaske spanioler?
Jeg glaeder mig over at have fundet denne lille gem - og kommer sikkert til at laegge en masse penge i deres kasseapparat over aarene.
Fedt!

Ingen kommentarer: