21 februar 2007

Dagens travetur paa London Wall

Dagens lunch time vandring foregik paa London Wall, langs London Wall (A.D.200!), ned til St Paul's Cathedral og tilbage op til London Wall.

Himlen var KNALDblaa og skyerne KRIDhvide. Det luftede lidt og var ogsaa lidt koldt, men joesses, hvor var jeg bare frisk da jeg kom tilbage med min sandwich fra the Throgmorton Deli.

Forresten; konen, som jeg gaar ud fra er ejeren i the Deli er en rigtig soed kone og da jeg kom derind kom hun og sagde "Nice to see you again today", hvortil hendes nye ansatte kiggede paa hende smilende og sagde "Oh, is it?". Det var ikke meningen jeg skulle hoere hvad der skete da jeg var paa vej ud ad doeren, men han fik en ordentlig skideballe, for han skulle snakke ordentligt til den flinke kone, som kom og spenderede sine haardttjente penge. Basta Bep!

Ingen kommentarer: